Gitaarles

Kennismakingslessen
Voor leerlingen die eerst gitaarles willen uitproberen. De kennismakingslessen zijn een doorlopende actie van vier privélessen voor slechts € 64,- (ex 21 % btw). Daarna kunt u beslissen of u wilt doorgaan met de lessen.

Privéles
U krijgt één op één les. Hierdoor kan de docent direct op al uw wensen inspelen. In de lessen wordt er altijd gewerkt vanuit de behoefte en interesse(s) van de leerling. Privé-lessen worden gegeven vanaf 6 jaar en duren minimaal 30 minuten.

Duo les
Lessen met 2 leerlingen tegelijk. Ook deze lessen kenmerken zich door een persoonlijke benadering. Combinaties die we vaak zien zijn: ouders en kind, kennissen van elkaar of samen met iemand van onze wachtlijst. Belangrijk is dat leeftijd, interesse en niveau op elkaar zijn afgestemd.

Cursus slaggitaar   (inclusief lesmateriaal)
Deze cursus is bedoeld voor iedereen die in 13 lessen van 1 uur de basis wil leren van het gitaarspel. Zeer geschikt voor mensen die nog nooit gitaar hebben gespeeld.  Aan de hand van onze eigen geschreven methode leert u eenvoudige akkoorden, ritmes en bekende popsongs te spelen.  U kunt zich het gehele jaar inschrijven en de cursus zal van start gaan bij minimaal 6 inschrijvingen.

Cursus bandcoaching
Deze cursus is bedoeld voor iedereen die graag in een band wil spelen of al een eigen band heeft. Je kan met je eigen band direct aan de slag gaan of als je nog geen band hebt dan gaan wij op zoek naar muzikanten die het beste passen bij jouw niveau en muziekstijl. Uiteindelijk is het de bedoeling  dat alle bands het podium betreden. Ter afsluiting van de cursus zal er een optreden plaats vinden. U kunt zich het gehele jaar inschrijven en de cursus zal van start gaan bij minimaal 4 inschrijvingen (drums, basgitaar, gitaar en zang).